Studium przypadku: Kärcher

Kärcher
Kärcher jest światowym liderem w dziedzinie technologii i rozwiązań czyszczących. Firma działa w ponad 160 krajach i jest znana ze swoich kultowych żółtych produktów, które podnoszą standardy czystości na całym świecie.
Kärcher ma dobre pokrycie tradycyjnych kanałów marketingowych, a ich dział marketingu aktywnie poszukuje nowych możliwości promocyjnych.
Kampania z podziękowaniami pozwala firmie Kärcher wzmocnić lojalność obecnych klientów, jednocześnie przyciągając nowych.
Jak to wszystko działa
Zainteresowany Świętem Dekovacka? Umów się na spotkanieJak wygląda kampania z okazji Święta Dekovacka
Karcher aktywnie pracuje z kuponami na Dekovacce i często zmienia je, aby dopasować je do promocji trwających w samym sklepie internetowym. Obecnie oferują bardzo prosty i świetnie działający kupon na 20% zniżki dla głównych pomocników domowych.
Ponadto kupon jest ograniczony, więc nie można kupić już przecenionych produktów ze sklepu internetowego. Skuteczne sklepy internetowe z okazji Święta Dekovacka tworzą spersonalizowany wizerunek wydarzenia, aby przyciągnąć jeszcze więcej klientów, tak jak robi to Karcher.

Wyniki współpracy zDekovackaw ciągu 12 miesięcy
- Dzięki naszemu systemowi firma Kärcher rozszerzyła swoją bazę danych e-mail do 21 627 potencjalnych klientów, których można wykorzystać do e-mail marketingu, remarketingu lub innych działań marketingowych.
- W ciągu 12 miesięcy działalności przynieśliśmy e-sklepowi obrót w wysokości 195 879 PNL przy całkowitym PNO poniżej 5%!
- Koszty reklamy wyniosły 9 716 PLN
- ROAS reklamy to świetne 2020%!


