Studium przypadku: Kärcher
Kärcher
Kärcher jest światowym liderem w dziedzinie technologii i rozwiązań czyszczących. Firma działa w ponad 160 krajach i jest znana ze swoich kultowych żółtych produktów, które podnoszą standardy czystości na całym świecie.
Kärcher ma dobrze rozwinięte klasyczne kanały marketingowe, a jego dział marketingu aktywnie poszukuje nowych możliwości promocji.
Dekovacka umożliwia Kärcherowi wzmacnianie lojalności obecnych klientów, przy jednoczesnym pozyskiwaniu nowych.
Jak to wszystko działa
Zainteresowała cię Děkovačka? Umów się na spotkanieJak wygląda kampania w Děkovačce
Karcher aktywnie pracuje z kuponami na Dekovacce i często je modyfikuje, aby dopasować ich treść do aktualnych promocji trwających w sklepie internetowym. Obecnie oferują bardzo prosty, ale przynoszący świetne efekty kupon na 20% zniżki dla głównych pomocników domowych.
Kupon niesie ze sobą pewne ograniczenia – takie mianowicie, że nie da się kupić jedynie przecenionych produktów z oferty. Sklepy, które czerpią ze współpracy z Dekovacką największe korzyści, projektują grafiki jak najdokładniej odpowiadające zakresowi promocji, by przyciągać jeszcze więcej klientów – tak właśnie działa Kärcher.
Efekty 12 miesięcy współpracy z Dekovacką
- Dzięki naszemu systemowi firma Kärcher rozbudowała swoją listę mailingową potencjalnych klientów o 21 627 kontaktów, które można wykorzystać do celów e-mail marketingu, remarketingu lub innych działań marketingowych.
- W ciągu 12 miesięcy działalności przynieśliśmy sklepowi internetowemu obroty w wysokości 195 879 PNL przy całkowitym ACoS poniżej 5%!
- Koszty reklamy wyniosły 9 716 PLN
- ROAS reklamy to świetne 2020%!