Często zadawane pytania
1) Czy mogę wziąć udział w konkursie, jeśli nie posiadam programu partnerskiego?
Udział w Thanks You Party jest możliwy tylko wtedy, gdy korzystasz z programu partnerskiego w swoim sklepie internetowym. Jeśli nadal jesteś zainteresowany udziałem w Thanksgiving, a nie posiadasz programu partnerskiego, skontaktuj się z nami, aby omówić dostępne opcje.
2) Jakie są warunki programu partnerskiego?
Warunki programu partnerskiego nie są ustalone, ponieważ każda branża ma inne marże. Dołączamy do istniejącego programu partnerskiego i przyjmujemy warunki określone przez program partnerski (jednak minimum 10%). Aby ustalić szczegółowe warunki, skontaktuj się z nami.
3) W jaki sposób kupony rabatowe są sortowane na stronie docelowej?
Mamy prosty algorytm, który działa na zasadzie „im więcej daję, tym więcej dostaję”. Oznacza to, że im więcej klientów przyciągniesz na stronę docelową z kuponami rabatowymi, tym wyżej Twój kupon rabatowy znajdzie się na wszystkich innych stronach docelowych z kuponami.
4) Jesteśmy dużym sklepem internetowym z mnóstwem zamówień. W związku z tym będziemy przyciągać wielu klientów – w jaki sposób będziemy wynagradzani za uzyskanie wystarczającej liczby zamówień?
Algorytm jest zbudowany w taki sposób, że im więcej klientów e-sklep sprowadzi na Święto Dziękczynienia, tym wyższy jest jego kupon na wszystkich innych stronach docelowych.
Lub, im większy e-sklep, tym więcej zamówień otrzyma z całego systemu.
5) Jak długo działa Thanksgiving, dlaczego powinniśmy się zaangażować?
Děkovačka działa od sierpnia 2021 roku na rynku czeskim i słowackim, w tym czasie do systemu dołączyły setki e-sklepów, a ich liczba stale rośnie. Przynieśliśmy tysiące zamówień do e-sklepów.
6) Nie chcemy współpracować ze stronami z kuponami.
Istnieje zasadnicza różnica między witryną z kuponami a witryną z podziękowaniami.
W przypadku witryny z kuponami sytuacja wygląda zazwyczaj tak, że klient przechodzi do koszyka, widzi miejsce na kupon rabatowy i przechodzi do następnego okna, aby go znaleźć. Tak więc strona z kuponami często znajduje się na końcu procesu zakupowego i raczej pasożytuje na zamówieniach.
Dzięki Thanksgiving klient odkrywa Twój sklep internetowy, a kod rabatowy służy jedynie jako zachęta do złożenia pierwszego zamówienia. Święto Dziękczynienia jest więc wyłącznie kanałem pozyskiwania klientów, których nie można zdobyć nigdzie indziej.
7) Czy możemy po prostu wyświetlić nasz kupon rabatowy bez umieszczania czegokolwiek na naszej stronie internetowej?
Nie ma takiej możliwości. System podziękowań działa na zasadzie wzajemności, więc jeśli chcesz pozyskać klientów z systemu, musisz pozwolić innym e-sklepom w sieci zrobić to samo.
8) W jaki sposób gwarantowana jest bezkonkurencyjność e-sklepów?
Podczas rejestracji e-sklepy określają kategorię sprzedawanych produktów. W ten sposób przeprowadzana jest pierwsza kontrola. Następnie każdy pojedynczy e-sklep jest sprawdzany przez człowieka podczas rejestracji, a konkurencyjne e-sklepy są wykluczane.
9) Na jakich rynkach działacie?
Obecnie można dołączyć do: Czech, Słowacji, Węgier, Rumunii i Polski
10) Czy można podłączyć nasze rozwiązanie e-sklepu?
Możemy podłączyć każdy e-sklep. Mamy proste połączenie z większością naszych rozwiązań e-sklepów, patrz instrukcje.
Wystarczy skopiować dwie linijki kodu z panelu administracyjnego strony z podziękowaniem (sekcja Widget w lewym menu) i wkleić je do sekcji <head> lub <body> strony z podziękowaniem w sklepie internetowym.
11) Czy macie jakieś studia przypadków, jak radzą sobie inni?
Tak, mamy je na blogu. Obecnie można przeczytać studium przypadku dotyczące firmy Karcher.