Często zadawane pytania
1) Czy mogę dołączyć, nie będąc członkiem programu afiliacyjnego?
Udział w Thanks You Party jest możliwy tylko wtedy, gdy korzystasz z programu partnerskiego w swoim sklepie internetowym. Jeśli nadal jesteś zainteresowany udziałem w Thanksgiving, a nie posiadasz programu partnerskiego, skontaktuj się z nami, aby omówić dostępne opcje.
2) Jakie są warunki udziału w programie partnerskim?
Warunki udziału w programie partnerskim nie są stałe i uniwersalne, ponieważ każda branża ma inne marże. Należy dołączyć do istniejącego programu partnerskiego i zaakceptować określone w nim warunki (minimum 10%). W celu ustalenia szczegółów skontaktuj się z nami.
3) W jaki sposób kupony rabatowe są sortowane na stronie docelowej?
Wykorzystujemy prosty algorytm, który działa na zasadzie „im więcej daję, tym więcej dostaję”. Oznacza to, że im więcej klientów przyciągniesz na stronę docelową z kuponami rabatowymi, tym wyżej twój kupon rabatowy znajdzie się na wszystkich innych stronach docelowych z kuponami.
4) Jesteśmy dużym sklepem internetowym z mnóstwem zamówień. W związku z tym będziemy przyciągać wielu klientów – w jaki sposób będziemy wynagradzani za uzyskanie wystarczającej liczby zamówień?
Algorytm działa w taki sposób, że im więcej klientów dany sklep internetowy przekieruje na Dekovackę, tym wyżej wyświetlany będzie jego kupon na wszystkich innych stronach docelowych.
Innymi słowy – im większy sklep, tym więcej zamówień zyska w efekcie działania całego systemu.
5) Jak długo funkcjonuje Dekovacka, dlaczego i my powinniśmy dołączyć?
Na rynkach czeskim i słowackim Dekovacka działa od sierpnia 2021 roku. W tym czasie do systemu dołączyły setki e-sklepów, a ich liczba stale rośnie. Dzięki nam sklepy internetowe zyskały tysiące dodatkowych zamówień.
6) Nie chcemy współpracować ze stronami z kuponami rabatowymi.
Istnieje zasadnicza różnica między stroną z kuponami a stroną z podziękowaniami.
Na stronie z kuponami sytuacja wygląda zwykle tak, że klient przechodzi do koszyka, widzi miejsce na kupon rabatowy i przechodzi do innego okna, żeby go znaleźć. To znaczy, że kupon rabatowy jest zwykle elementem końcowego etapu procesu zakupowego i na swój sposób pasożytuje na zamówieniach.
Działanie Dekovacki polega na tym, że klient znajduje twój sklep internetowy, a kupon służy jako motywacja do złożenia w nim pierwszego zamówienia. To czyni Dekovackę kanałem czysto akwizycyjnym, dzięki któremu zyskujesz klientów, których nie zyskałbyś w żaden inny sposób.
7) Czy możemy po prostu wyświetlać nasz kupon rabatowy bez umieszczania czegokolwiek na naszej stronie internetowej?
Nie ma takiej możliwości. System podziękowań działa na zasadzie wzajemności, więc jeśli chcesz pozyskać klientów przy jego pomocy, musisz pozwolić innym e-sklepom w sieci zrobić to samo.
8) W jaki sposób możecie zagwarantować brak konfliktu interesów pomiędzy poszczególnymi sklepami?
Podczas rejestracji e-sklepy określają kategorię sprzedawanych produktów. To pierwszy etap kontroli. Następnie każdy pojedynczy sklep internetowy jest sprawdzany przez człowieka, a konkurencyjne e-sklepy są wykluczane.
9) Na jakich rynkach działacie?
Obecnie jesteśmy dostępni w Czechach, na Słowacji, Węgrzech w Rumunii i w Polsce.
10) Czy można zintegrować zastosowane w naszym sklepie internetowym rozwiązania z systemem Děkovačka?
Możemy podłączyć każdy sklep internetowy. Dysponujemy możliwością integracji z większością rozwiązań stosowanych przez sklepy i instrukcjami.
Wystarczy skopiować dwie linijki kodu z panelu administracyjnego Děkovački (sekcja Widżet w menu po lewej stronie) i wkleić je do sekcji <head> lub <body> strony z podziękowaniem w twoim sklepie internetowym.
11) Czy dysponujecie jakimś studium przypadku, przykładem, jak radzą sobie inni?
Tak, mamy je na blogu. Obecnie można się zapoznać ze studium przypadku dotyczącym firmy Karcher.